|
gra karciana War of Tanks
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
JaneCobbsHat
Dołączył: 30 Lis 2013
Posty: 589
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Wto 5:46, 24 Gru 2013 Temat postu: Wniosek racjonalizatorski #4 - obsluga wiezy. |
|
|
W wiezy powinno znajdowac sie trzech zalogantow; dowodca, celowniczy i ladowniczy. Dwoch to zle, jeden to bardzo zle. Czolgi francuskie sa tutaj swietnym przykladem. Proponuje x.9 atak jezeli wieza dwu osobowa. Proponuje x.7 atak jezeli wieza jest jednosobowa.
Dodatkowo zawsze lepiej miec wieze niz jej nie miec. Nie mozna argumentowac ze Ferdyannd i Tygrys II powinne miec taki sam atak, albo ze PZ IV z dluga lufa powinien miec ten sam atak co Stug III, nie mowiac juz o Marder, albo Pantera powinna miec taki sam atak co J Panzer IV. Proponuje x.8 atak dla pojazdow bezwiezowych.
No dobra, to by bylo na tyle, niech dyrekcja decyduje.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez JaneCobbsHat dnia Wto 5:51, 24 Gru 2013, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
voytech
Administrator
Dołączył: 13 Lis 2013
Posty: 2548
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Sosnowiec Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 11:31, 24 Gru 2013 Temat postu: |
|
|
Posiadanie lub nie wieży jest łatwe to określenia. Gorzej z ilością załogantów w niej siedzących. Masz takie dane? W moich źródłach jest liczba załogi, ew. wymienione ich funkcje.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
JaneCobbsHat
Dołączył: 30 Lis 2013
Posty: 589
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Wto 18:15, 24 Gru 2013 Temat postu: |
|
|
Na pewno da sie poznajdowac. Po swietach pododaje do karrt Niemiec.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
voytech
Administrator
Dołączył: 13 Lis 2013
Posty: 2548
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Sosnowiec Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 12:29, 27 Sty 2014 Temat postu: |
|
|
Mamy problem.
Pierwotnie było:
StuG III Ausf. G 11/8/9
T-34 model 1940-1943 7/9/8
Obecnie jest:
StuG III Ausf. F-G 8/8/8
T-34 model 1940-1943 6/10/8
co oznacza, że TD uzbrojony w 7,5 cm StuK 40 L/48 nie jest w stanie zniszczyć T-34. Dopiero 7,5 cm PaK 42 L/70 lub 8,8 cm to umożliwia. Niedobrze.
Na Atak StuGa wpływa negatywnie brak wieży, który zabiera mu 20% (obniżając z 11 do .
Dodatkowo Obronę T-34 zwiększa o 10% posiadanie 2 km (zwiększając z 9 do 10).
Chcę tak zmienić algorytm, by StuG był w stanie zniszczyć T-34.
1) Jeśli zmniejszymy karę za brak wieży do 10%, wtedy StuG będzie miał Atak 10. Nadal za mało przy zwiększonej obronie T-34.
Jeśli usuniemy karę za brak wieży, to będzie bez sensu. Zatem niech będzie 10%.
2) Trzeba zatem zmodyfikować kary/bonus za ilość km w sposób:
0 km - kara do Obrony 10% (jak dotychczas)
1 lub więcej km - bez kary do Obrony (obecnie 2km lub więcej dają +10%)
Hę?
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez voytech dnia Pon 12:31, 27 Sty 2014, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|