|
gra karciana War of Tanks
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
MaxDamageShot
Dołączył: 04 Gru 2013
Posty: 26
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 18:55, 09 Gru 2013 Temat postu: Pomysły na Karty: ZSRR |
|
|
Tutaj zamieszczamy pomysły na karty żeby nie zaśmiecać tematu Lista Kart ZSRR
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Micpat
Dołączył: 30 Lis 2013
Posty: 88
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pią 21:06, 03 Sty 2014 Temat postu: |
|
|
Pomysł na kartę, ojczyzna wzywa cerkwie zaczęły znowu działać i przywołano historie o staroruskich bohaterach bonus +1 do obrony, ataku, lub obu naraz
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
JaneCobbsHat
Dołączył: 30 Lis 2013
Posty: 589
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pią 22:52, 03 Sty 2014 Temat postu: |
|
|
"Taktyka"."wodka", "Jednostka zbyt pijana zeby sie wycofac, wszystkie zwierzeta w okolicznych oborach zgwalcone."
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
JaneCobbsHat
Dołączył: 30 Lis 2013
Posty: 589
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Sob 4:14, 04 Sty 2014 Temat postu: |
|
|
"Taktyka"."brak wodki", "Jednostka wycofala sie w poszukiwaniu wodki, dowodca nie zyje, politruk takze, wszystkie zwierzeta w okolicznych oborach zgwalcone."
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
PawlusSidewinder
Dołączył: 11 Lip 2014
Posty: 1825
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Polska Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 19:50, 12 Paź 2014 Temat postu: |
|
|
Jane, jesteś niesamowity, powinien powstać specjalny scenariusz o zabarwieniu tragikomicznym 'Armia Czerwona Wyzwolicielka'
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
losewos
Dołączył: 13 Paź 2014
Posty: 52
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Nysa
|
Wysłany: Pon 22:16, 13 Paź 2014 Temat postu: |
|
|
Mam kilka pomysłów na karty ZSRR:
1. Ani kroku w tył !
Tło historyczne: Rozkaz Stalina znany również jako rozkaz nr 227. Stalin przerażony klęskami armii radzieckiej zabronił jej wycofywać się bez wydania odpowiednich rozkazów ze strony partii. Wycofujący się bez rozkazów mieli być stawiani przed sądem wojennym.
Wpływ na grę: wszystkie jednostki otrzymują przez 2 tury bonus +2 do obrony ale jeśli jednostka zostanie zmuszona do odwrotu - ginie.
2. Okrążenie pod Wiaźmą
Tło historyczne: Podczas ataku w kierunku Moskwy niemieckie oddziały okrążyły w rejonie Wiaźmy 5 radzieckich armii. Mimo braków w zaopatrzeniu i sprzęcie radzieckie oddziały walczyły z determinacją i poświeceniem, zmuszając niemieckie dywizje do walki na tyłach. Spowodowało to opóźnienie ataku na Moskwę, która zdążyła przygotować obronę
Wpływ na grę: wybrany oddział/stos nie otrzymuje kary za brak zaopatrzenia przez 2 tury
3. Partyzantka
Tło historyczne: Podczas wojny na froncie wschodnim na tyłach niemieckich armii działała radziecka partyzantka. Niespodziewane ataki i niszczenie szlaków komunikacyjnych znacząco opóźniały działania niemieckich dywizji.
Wpływ na grę: Wybrana jednostka/stos przeciwnika otrzymuje karę braków zaopatrzenia przez 2 tury i nie może poruszać się w następnej.
4. Armia ochotnicza
Tło historyczne: Podczas wojny ojczyźnianej wielu Rosjan pchniętych machiną propagandową dobrowolnie wstępowało do wojska. Mimo, że stopień ich wyszkolenia był tragiczny, pozwoliło to dowództwu uzupełnić straty w dywizjach.
Wpływ na grę: Jeżeli gracz ma taką możliwość może za darmo wystawić 2 jednostki piechoty jednak ich statystyki są takie jak podczas 2 tur odcięcia o zapasów
4. Zauralskie zakłady przemysłowe
Tło historyczne: Podczas ofensywy niemieckiej latem 41 roku ZSRR straciło wiele punktów przemysłowych. Przeprowadzona na szeroką skalę operacja przeniesienia przemysłu za góry Ural zakończyła się powodzeniem i pozwoliła jednostkom dostarczyć tak potrzebny sprzęt.
Wpływ na grę: gracz dostaje dodatkowe punkty zasobów przez pewien czas (nie wiem jak to zrebalansować)
5. Nauka z kosztownych lekcji
Tło historyczne: Rosjanie w latach 1941- 1942 ponieśli ogromne starty na froncie. Spowodowało to gruntowną przebudowę na szczeblu dywizji i pułków. W latach 1943 - 1944 radzieckim wojskowym udało się opracować nowe taktyki, które pozwoliły odzyskać inicjatywę.
Wpływ na grę: Przez 1 turę wszystkie jednostki dostają bonus +2 do ataku.
6. Części zamienne
Tło historyczne: Braki w radzieckim przemyśle spowodowały, że do produkcji zaczęto wykorzystywać wszelkie dostępne materiały. Pozwoliło to szybko uzupełnić braki w uzbrojeniu.
Wpływ na grę: koszty zagrania czołgów i dział pancernych zmniejsza się o 1/3 a samochodów pancernych o 1/2
7. Niebo nad Moskwą
Tło historyczne: Miesiąc po wybuchu wojny nad Moskwą pojawiły się pierwsze bombowce wroga. Niemieccy pilocie zostali zapewnieni, że Rosjanie nie mają silnej obrony. Okazało się jednak, że nieba nad Moskwą broniło tysiące dział przeciwlotniczych co spowodowało duże starty w niemieckich eskadrach.
Wpływ na grę: przez 2 tury atak artylerii przeciwlotniczej wzrasta dwukrotnie
8. Parada w najczarniejszej godzinie
Tło historyczne: Kiedy armie niemieckie zbliżały się do Moskwy, Stalin zorganizował paradę wojskową oraz przemówienie radiowe. Parada w najczarniejszej godzinie pokazała całemu światu, że ZSRR nigdy się nie podda. Oddziały prosto z defilady ruszyły na front.
Wpływ na grę: Wszystkie jednostki otrzymują bonus +1 do ataku i +1 do obrony. Efekt trwa 2 tury
Na razie mam tyle pomysłów napiszcie co o tym sądzicie
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez losewos dnia Pon 22:27, 13 Paź 2014, w całości zmieniany 3 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
PawlusSidewinder
Dołączył: 11 Lip 2014
Posty: 1825
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Polska Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 5:48, 14 Paź 2014 Temat postu: |
|
|
Fajne pomysły! Podczas Barbarossy na pewno się je wykorzysta;)
Co do Wiaźmy I Briańska mam tylko wątpliwości, bo to na karta 'na plus' dla ZSRR, a ich straty w tej bitwie były tak kosmiczne, że owszem, zatrzymali Niemców na jakiś czas, ale strata (lekko licząc) czterech armii z ogromną ilością sprzętu to dość wysoka cena za trochę czasu;)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Momosus
Dołączył: 19 Sie 2014
Posty: 256
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 7:46, 14 Paź 2014 Temat postu: |
|
|
JaneCobbsHat napisał: | "Taktyka"."wodka", "Jednostka zbyt pijana zeby sie wycofac, wszystkie zwierzeta w okolicznych oborach zgwalcone." |
JaneCobbsHat napisał: | "Taktyka"."brak wodki", "Jednostka wycofala sie w poszukiwaniu wodki, dowodca nie zyje, politruk takze, wszystkie zwierzeta w okolicznych oborach zgwalcone." |
Idąc tym tokiem...
"Taktyka"."Zwierzęta". Jednostka zbyt zajęta chędożeniem mieszkańców obór i kurników by wycofać się z spodniami u kostek. Przegrywa bez otwarcia ognia."
i
"Taktyka"." Brak Zwierzęta". Jednostka rozproszona w poszukiwaniu zwierząt wiejskich do wychędożenia. Nie znalazłszy niczego, wszystkie jednostki piechoty na okolicznych polach zostały zgwałcone. Jednostki należy wycofać a ich katy spalić w otwartym ogniu celem odkażenia.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Momosus dnia Wto 7:47, 14 Paź 2014, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|