Forum gra karciana Strona Główna gra karciana
War of Tanks
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Pomysły na Karty: ZSRR

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum gra karciana Strona Główna -> Zasady gry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
MaxDamageShot




Dołączył: 04 Gru 2013
Posty: 26
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 18:55, 09 Gru 2013    Temat postu: Pomysły na Karty: ZSRR

Tutaj zamieszczamy pomysły na karty żeby nie zaśmiecać tematu Lista Kart ZSRR

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Micpat




Dołączył: 30 Lis 2013
Posty: 88
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pią 21:06, 03 Sty 2014    Temat postu:

Pomysł na kartę, ojczyzna wzywa cerkwie zaczęły znowu działać i przywołano historie o staroruskich bohaterach bonus +1 do obrony, ataku, lub obu naraz

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
JaneCobbsHat




Dołączył: 30 Lis 2013
Posty: 589
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pią 22:52, 03 Sty 2014    Temat postu:

"Taktyka"."wodka", "Jednostka zbyt pijana zeby sie wycofac, wszystkie zwierzeta w okolicznych oborach zgwalcone."

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
JaneCobbsHat




Dołączył: 30 Lis 2013
Posty: 589
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Sob 4:14, 04 Sty 2014    Temat postu:

"Taktyka"."brak wodki", "Jednostka wycofala sie w poszukiwaniu wodki, dowodca nie zyje, politruk takze, wszystkie zwierzeta w okolicznych oborach zgwalcone."

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
PawlusSidewinder




Dołączył: 11 Lip 2014
Posty: 1825
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Polska
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 19:50, 12 Paź 2014    Temat postu:

Jane, jesteś niesamowity, powinien powstać specjalny scenariusz o zabarwieniu tragikomicznym 'Armia Czerwona Wyzwolicielka' Very Happy

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
losewos




Dołączył: 13 Paź 2014
Posty: 52
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Nysa

PostWysłany: Pon 22:16, 13 Paź 2014    Temat postu:

Mam kilka pomysłów na karty ZSRR:

1. Ani kroku w tył !

Tło historyczne: Rozkaz Stalina znany również jako rozkaz nr 227. Stalin przerażony klęskami armii radzieckiej zabronił jej wycofywać się bez wydania odpowiednich rozkazów ze strony partii. Wycofujący się bez rozkazów mieli być stawiani przed sądem wojennym.

Wpływ na grę: wszystkie jednostki otrzymują przez 2 tury bonus +2 do obrony ale jeśli jednostka zostanie zmuszona do odwrotu - ginie.


2. Okrążenie pod Wiaźmą

Tło historyczne: Podczas ataku w kierunku Moskwy niemieckie oddziały okrążyły w rejonie Wiaźmy 5 radzieckich armii. Mimo braków w zaopatrzeniu i sprzęcie radzieckie oddziały walczyły z determinacją i poświeceniem, zmuszając niemieckie dywizje do walki na tyłach. Spowodowało to opóźnienie ataku na Moskwę, która zdążyła przygotować obronę

Wpływ na grę: wybrany oddział/stos nie otrzymuje kary za brak zaopatrzenia przez 2 tury


3. Partyzantka

Tło historyczne: Podczas wojny na froncie wschodnim na tyłach niemieckich armii działała radziecka partyzantka. Niespodziewane ataki i niszczenie szlaków komunikacyjnych znacząco opóźniały działania niemieckich dywizji.

Wpływ na grę: Wybrana jednostka/stos przeciwnika otrzymuje karę braków zaopatrzenia przez 2 tury i nie może poruszać się w następnej.


4. Armia ochotnicza

Tło historyczne: Podczas wojny ojczyźnianej wielu Rosjan pchniętych machiną propagandową dobrowolnie wstępowało do wojska. Mimo, że stopień ich wyszkolenia był tragiczny, pozwoliło to dowództwu uzupełnić straty w dywizjach.

Wpływ na grę: Jeżeli gracz ma taką możliwość może za darmo wystawić 2 jednostki piechoty jednak ich statystyki są takie jak podczas 2 tur odcięcia o zapasów


4. Zauralskie zakłady przemysłowe

Tło historyczne: Podczas ofensywy niemieckiej latem 41 roku ZSRR straciło wiele punktów przemysłowych. Przeprowadzona na szeroką skalę operacja przeniesienia przemysłu za góry Ural zakończyła się powodzeniem i pozwoliła jednostkom dostarczyć tak potrzebny sprzęt.

Wpływ na grę: gracz dostaje dodatkowe punkty zasobów przez pewien czas (nie wiem jak to zrebalansować)


5. Nauka z kosztownych lekcji

Tło historyczne: Rosjanie w latach 1941- 1942 ponieśli ogromne starty na froncie. Spowodowało to gruntowną przebudowę na szczeblu dywizji i pułków. W latach 1943 - 1944 radzieckim wojskowym udało się opracować nowe taktyki, które pozwoliły odzyskać inicjatywę.

Wpływ na grę: Przez 1 turę wszystkie jednostki dostają bonus +2 do ataku.


6. Części zamienne

Tło historyczne: Braki w radzieckim przemyśle spowodowały, że do produkcji zaczęto wykorzystywać wszelkie dostępne materiały. Pozwoliło to szybko uzupełnić braki w uzbrojeniu.

Wpływ na grę: koszty zagrania czołgów i dział pancernych zmniejsza się o 1/3 a samochodów pancernych o 1/2


7. Niebo nad Moskwą

Tło historyczne: Miesiąc po wybuchu wojny nad Moskwą pojawiły się pierwsze bombowce wroga. Niemieccy pilocie zostali zapewnieni, że Rosjanie nie mają silnej obrony. Okazało się jednak, że nieba nad Moskwą broniło tysiące dział przeciwlotniczych co spowodowało duże starty w niemieckich eskadrach.

Wpływ na grę: przez 2 tury atak artylerii przeciwlotniczej wzrasta dwukrotnie


8. Parada w najczarniejszej godzinie

Tło historyczne: Kiedy armie niemieckie zbliżały się do Moskwy, Stalin zorganizował paradę wojskową oraz przemówienie radiowe. Parada w najczarniejszej godzinie pokazała całemu światu, że ZSRR nigdy się nie podda. Oddziały prosto z defilady ruszyły na front.

Wpływ na grę: Wszystkie jednostki otrzymują bonus +1 do ataku i +1 do obrony. Efekt trwa 2 tury

Na razie mam tyle pomysłów napiszcie co o tym sądzicie Smile


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez losewos dnia Pon 22:27, 13 Paź 2014, w całości zmieniany 3 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
PawlusSidewinder




Dołączył: 11 Lip 2014
Posty: 1825
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Polska
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 5:48, 14 Paź 2014    Temat postu:

Fajne pomysły! Podczas Barbarossy na pewno się je wykorzysta;)

Co do Wiaźmy I Briańska mam tylko wątpliwości, bo to na karta 'na plus' dla ZSRR, a ich straty w tej bitwie były tak kosmiczne, że owszem, zatrzymali Niemców na jakiś czas, ale strata (lekko licząc) czterech armii z ogromną ilością sprzętu to dość wysoka cena za trochę czasu;)


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Momosus




Dołączył: 19 Sie 2014
Posty: 256
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 7:46, 14 Paź 2014    Temat postu:

JaneCobbsHat napisał:
"Taktyka"."wodka", "Jednostka zbyt pijana zeby sie wycofac, wszystkie zwierzeta w okolicznych oborach zgwalcone."


JaneCobbsHat napisał:
"Taktyka"."brak wodki", "Jednostka wycofala sie w poszukiwaniu wodki, dowodca nie zyje, politruk takze, wszystkie zwierzeta w okolicznych oborach zgwalcone."


Idąc tym tokiem...

"Taktyka"."Zwierzęta". Jednostka zbyt zajęta chędożeniem mieszkańców obór i kurników by wycofać się z spodniami u kostek. Przegrywa bez otwarcia ognia."

i

"Taktyka"." Brak Zwierzęta". Jednostka rozproszona w poszukiwaniu zwierząt wiejskich do wychędożenia. Nie znalazłszy niczego, wszystkie jednostki piechoty na okolicznych polach zostały zgwałcone. Jednostki należy wycofać a ich katy spalić w otwartym ogniu celem odkażenia.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Momosus dnia Wto 7:47, 14 Paź 2014, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum gra karciana Strona Główna -> Zasady gry Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin