|
gra karciana War of Tanks
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
voytech
Administrator
Dołączył: 13 Lis 2013
Posty: 2548
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Sosnowiec Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 11:21, 12 Gru 2013 Temat postu: Miasta |
|
|
No właśnie, czy aby są to na pewno miasta?
A jeśli tak, to jakie? Miasto 1, Miasto 2 itd?
Czy może Berlin, Hamburg, Frankfurt, Koln?
Jeśli nazwami rzeczywistych miast, to inna musiałaby być kolejność na froncie zachodnim, a inna na wschodnim.
Poza tym co z miastami amerykańskimi?
Albo japońskimi?
Albo z walkami w Afryce? Przecież nie zajmuje się tam Berlina. Czy zatem różne miasta/sektory pod każdy ze scenariuszy?
Chyba, że to nie Miasta, a np. Sektory?
Nie Berlin, Warszawa, a Baza?
Albo Warszawa +4 sektory?
Eeee?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
SerpentSierp
Dołączył: 29 Lis 2013
Posty: 32
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 13:32, 12 Gru 2013 Temat postu: |
|
|
Zmień miasta na prowincje i wszystko będzie cacy
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
MaxDamageShot
Dołączył: 04 Gru 2013
Posty: 26
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 13:41, 12 Gru 2013 Temat postu: |
|
|
Kolega powyżej ma racje. Jak będzie walka na pustyni to też będą miasta??
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
voytech
Administrator
Dołączył: 13 Lis 2013
Posty: 2548
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Sosnowiec Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 14:34, 12 Gru 2013 Temat postu: |
|
|
Baza i 4 Prowincje?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Kubotok
Dołączył: 30 Lis 2013
Posty: 16
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Łódź Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 15:39, 12 Gru 2013 Temat postu: |
|
|
Dobry pomysł z prowincjami, daje dużo więcej możliwości do scenariuszy, powiedzmy bazę czasem da się przenieść na inna prowincję.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
MaxDamageShot
Dołączył: 04 Gru 2013
Posty: 26
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 16:15, 12 Gru 2013 Temat postu: |
|
|
Dokładnie, Baza i 4 prowincje
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
barnof
Dołączył: 14 Lis 2013
Posty: 71
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pią 21:16, 13 Gru 2013 Temat postu: |
|
|
To ja mam inny pomysł.
Baza plus cztery obszary/prowincje, jak zwał tak zwał.
Do każdego scenariusza tworzymy karty obszarów, na przykład 10 dla każdego gracza. Karty te mają odzwierciedlac klimat scenariusza i specyfikę terenu. Każdy gracz losuje 4 karty i układa je dowolnie na swoich obszarach.
Przykładowe karty:
"Twierdza Modlin" - obrona x2
"Autobahn" - jednostki zmotoryzowane posuwają się o dodatkowe pole.
"Wzgórza Seelow" - bonus do obrony
"Pole minowe" - dodatkowa tura na przejście
"Depresja Al Qatara" - na polu mogą się zmieścic tylko dwie jednostki.
I co tam jeszcze dusza zapragnie.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
voytech
Administrator
Dołączył: 13 Lis 2013
Posty: 2548
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Sosnowiec Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 1:41, 14 Gru 2013 Temat postu: |
|
|
I to jest bardzo dobry pomysł i rozwiewa moje wątpliwości. Trzeba per scenariusz wymyśleć dla każdej ze stron "miasta" (nazywam z przyzwyczajenia).
Ponieważ są per scenariusz, mogą mieć awers i rewers zależny od strony, która je kontroluje (oprócz bazy).
10 na stronę to może za dużo (ograniczamy ilość kart). Zacznijmy od 5 na stronę per scenariusz. W przypadku Fall Weiss, od którego zaczynamy bazą dla Polski niech będzie Warszawa.
Co daje Polsce Warszawa? Hmmm, Obrona +1 dla wszystkich jednostek?
Drugim "miastem" może być Twierdza Modlin. Co daje?
Jakie trzecie?
Czwarte?
Piątym może być Westerplatte.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
JaneCobbsHat
Dołączył: 30 Lis 2013
Posty: 589
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Sob 10:54, 14 Gru 2013 Temat postu: |
|
|
Trzecim albo czwartym miastem moze byc Hel albo Kempa Oksywska, jaki bonus nie wiem.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
voytech
Administrator
Dołączył: 13 Lis 2013
Posty: 2548
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Sosnowiec Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 11:40, 14 Gru 2013 Temat postu: |
|
|
Ha! Można też zaczynać z określonymi wojskami zależnie od scenariusza. Np. w scenariuszu "Wacht am Rheim" w Bastogne od razu umieszcza się Spadochroniarzy, w "Fall Gelb" bunkry na pierwszej linii.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
barnof
Dołączył: 14 Lis 2013
Posty: 71
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Sob 12:19, 14 Gru 2013 Temat postu: |
|
|
@!#!!%&!!! Napisałem się jak głupi i wywaliło mi neta. Wrrrr...
Będzie krótsza wersja posta, niestety. Moja propozycja robocza:
Są 2 karty baz rozkładane standardowo oraz 12 kart rozkładanych losowo rewersem i odkrywanych po wejściu jednostki na obszar przyległy; 4 neutralne, 4 dobre dla Polski, 4 dobre dla Niemiec.
Oto one:
Bazy są identyczne dla obu stron: +1 do obrony każdej jednostki
Westerplatte P: +1 do obrony jednej jednostki piechoty, N: brak
Modlin P: +2 do obrony jednej jednostki piechoty, N: brak
"Arsenał Rzeczypospolitej" w Stawach P: +1 do zasobów, N: brak
Górny Śląsk: P: +1 do obrony dowolnej jednostki, +1 do zasobów, N: brak
Autobahn (x2) - P: brak, N: pojazdy posuwają się o dodatkowe pole
Pomorze P: brak, N: +2 do ataku jednej karty czołgu.
Wschodnia rubież, tereny Polski zajęte przez Armię Czerwoną: P: po odkryciu tej karty Polacy tracą połowę zasobów, N: brak
Jordanów - pole bitwy
Kock - pole bitwy
Bzura - pole bitwy
Tomaszów Lubelski - pole bitwy
Może byc więcej kart, bo pomysły mam, ale drugi raz wszystkiego mi się nie chce pisac.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|