![Forum gra karciana Strona Główna](http://i40.tinypic.com/2mwxunb.png) |
gra karciana War of Tanks
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Micpat
Dołączył: 30 Lis 2013
Posty: 88
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Sob 11:23, 04 Paź 2014 Temat postu: Gąsienice |
|
|
Jak wiemy sam parametr gąsienice jest zbyt nie dokładny, są szersze i węższe ich wersje, niemieckie czołgi oprócz (generalizując) pzkpfw.V oraz VI, czyli Tygrysa i Pantery, miały raczej wąskie gąsienice, co sprawiało, iż gorzej radziły sobie w terenie niż ich Radzieckie, czy Amerykańskie odpowiedniki, o ile teraz nie ma z tym problemu, to przy ataku na ZSRS będzie, przydałyby się jakieś kary, np. jeśli walczą na bagnistym, błotnistym terenie to -1, do obrony i ataku, gdyż zmniejsza się manewrowość w stosunku do innych maszyn, a jak wiadomo manewr to klucz do zwycięstwa.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subSilver/images/spacer.gif) |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subSilver/images/spacer.gif) |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
PawlusSidewinder
Dołączył: 11 Lip 2014
Posty: 1825
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Polska Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 13:11, 04 Paź 2014 Temat postu: |
|
|
Wąskie też miały swoje zalety, zależnie od terenu, parametr działałby więc w dwie strony. Jak mówisz - na kopnym śniegu/błocku szerokie były Jedynie Słuszne
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subSilver/images/spacer.gif) |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
voytech
Administrator
Dołączył: 13 Lis 2013
Posty: 2548
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Sosnowiec Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 10:50, 07 Paź 2014 Temat postu: |
|
|
Mogę zmodyfikować algorytm wyliczający ruch o gąsienice, ale według jakich kryteriów?
Nie chcę przerzucać na gracza kolejnego parametru, z którym musi się borykać.
Gra może być dowolnie skomplikowana w tworzeniu, ale maksymalnie prosta w graniu.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subSilver/images/spacer.gif) |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
PawlusSidewinder
Dołączył: 11 Lip 2014
Posty: 1825
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Polska Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 12:18, 07 Paź 2014 Temat postu: |
|
|
Tylko i wyłącznie na etapie tworzenia, wiadomo. Nie wiem na ile zróżnicowany będzie teren i jego wpływ na grę podczas takiej chociażby Barbarossy, ale można per scenariusz modelować karty, że np. te z szerokimi gąsienicami mają +5% do ruchu czy czegoś tam... Na etapie obliczeń.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subSilver/images/spacer.gif) |
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|