Forum gra karciana Strona Główna gra karciana
War of Tanks
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Działa pancerne
Idź do strony Poprzedni  1, 2
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum gra karciana Strona Główna -> Zasady gry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
PawlusSidewinder




Dołączył: 11 Lip 2014
Posty: 1825
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Polska
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 17:23, 24 Lip 2014    Temat postu:

O kurczaki, niezłe. Masa pracy. Mój ojciec wklejał do zeszytu takie krótkie opisy samolotów publikowane sam nie pamiętam w czym, dostałem od niego kiedyś a teraz odkurzyłem na potrzeby WŁoroftanks, może się przydać Very Happy jest tam pełno informacji.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
barnof




Dołączył: 14 Lis 2013
Posty: 71
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 21:17, 24 Lip 2014    Temat postu:

Dla mnie bomba! Wspomniała mi się karta postaci do Kryształów Czasu!

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
JaneCobbsHat




Dołączył: 30 Lis 2013
Posty: 589
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 22:35, 24 Lip 2014    Temat postu:

Dobra panowie nie sprzeczam sie tylko klaruje moja pozycje”

Voytech:
“Czym się zatem będzie różniło działo pancerne od czołgu, prócz 10% kary do Ataku za brak wieży?”
Niczym i wlasnie o to chodzi zeby niczym sie roznily bo byly uzywane w ten sam sposob do tych samych zadan.

Pawlus:
“Jednym z ważnych i często ignorowanych parametrów czołgu jest jego wysokość.”
Ile bylo niskich TD? Stug, JPIV, Hetzer i kilka SU.
Ile bylo wysokich? Marder, Nashorn, JPIV(A), JPanther, JTiger, Ferdynand, wszystkie Amerykanskie, kilka SU, ISU.

“…jak stanie za byle krzaczkiem to już go nie widać i weź go traf z daleka!”
Jak stanie za byle murkiem to moze wieze wychylic a placek mosi murek rozwalic zeby strzelac. Razz


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
voytech
Administrator



Dołączył: 13 Lis 2013
Posty: 2548
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Sosnowiec
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 7:37, 25 Lip 2014    Temat postu:

To ja też klaruję moją pozycję.
Ze względu na brak miejsca na kartach czasami w opisie umiejętności muszę robić znaczne skróty.
Czasem zmiana jednej drobnej zasady wymaga przeróbki kilkuset kart.
Gdy każdy typ jednostki będzie miał swoją umiejętności, wymienioną na karcie tylko z nazwy, to zmiana jej działania pociąga za sobą aktualizację w jednym miejscu (podręcznik gracza), a nie w kilkuset (usprawniamy produkcję, jak Henry Ford).
Może być, że niskie tedeki mają zasadzkę, a wysokie... co?
Daj mi coś konstruktywnego.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
JaneCobbsHat




Dołączył: 30 Lis 2013
Posty: 589
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pią 8:01, 25 Lip 2014    Temat postu:

Wedlug mnie wszystkie TD powinny miec te same specjalne umiejetnosci co czolgi. Bo jezeli zaczniemy decudowac jak wysoki jest wysoki to bedzie troche bez sensu.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
voytech
Administrator



Dołączył: 13 Lis 2013
Posty: 2548
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Sosnowiec
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 8:06, 25 Lip 2014    Temat postu:

To po co w takim razie dwa osobne typy jednostek?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
JaneCobbsHat




Dołączył: 30 Lis 2013
Posty: 589
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pią 8:08, 25 Lip 2014    Temat postu:

... ugh, no taaaak.... hmmm, ... ja tu tylko sprzatam pytajcie sie Voytecha.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
PawlusSidewinder




Dołączył: 11 Lip 2014
Posty: 1825
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Polska
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 19:01, 26 Lip 2014    Temat postu:

Można to przetestować... Może samo się okaże wypałem/niewypałem.

Inny argument to grubość pancerza. TD w zasadzce stoi przodem do wroga. O ile czołgi były często dość równomiernie opancerzone (bo kręciły wieżą, zasuwały i zdarzało się być bokiem/skosem i wszystkim do wroga naraz) to TD miały z boku papier a z przodu mur. Taktyka 'zasadzkowa' daje im jednak jakąś przewagę pancerza.

Kolejny kamyczek do dyskusji, koniec końców wyjdzie coś mądrego:)


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum gra karciana Strona Główna -> Zasady gry Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2
Strona 2 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin