|
gra karciana War of Tanks
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
voytech
Administrator
Dołączył: 13 Lis 2013
Posty: 2548
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Sosnowiec Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 10:27, 30 Wrz 2014 Temat postu: Bielkon 2014 |
|
|
Byłem na konwencie z przyjaciółmi, 3 z nich zagrało w WoT, konkretnie w Fall Weiss:
Gorm - gracz gier wszelakich, historyk
Miglanc - gracz gier wszelakich
Garnek - gracz gier wszelakich, twórca gier
Dodatkowo wyglądowi gry przypatrywał się
Rozbit - gracz gier wszelakich, grafik, twórca gier
Oto ich uwagi:
1. Lotnictwo jest zbyt drogie, przez co rzadko używane (Miglanc, Gorm, Garnek)
2. Scenariusz jest niezbalansowany, Polska jest OP (Miglanc)
3. Plansza jest zbyt upstrzona i jest na niej za dużo rzeczy, zamienić kolor "kamuflażowy" na jednolity zielony w różnych odcieniach (Rozbit)
4. Zmienić nominały na zasobach z 1-8, 10 na 1, 3, 5 (Garnek)
4a) Ewentualnie zamienić żetony zasobów na suwaki zasobów
4b) Ewentualnie zamienić żetony zasobów na tekturkę zasobów a'la "Światowy konflikt" (Garnek)
5. Zasady działania artylerii plot nie są spójne z zasadami walki pozostałych typów wojsk co powoduje konfuzję, należy do ujednolicić (Garnek)
6. Opis działania bombowców wprowadza nowe terminy, przez co gracze boją się, że muszą uczyć się czegoś nowego, chociaż de facto bombowce działają podobnie do reszty
7. Zmienić ikony bombowców na np. bombę, aby się bardziej różniły od reszty lotnictwa (Garnek)
8. Wywalić karty lotnictwa i artylerii z gry, a zamiast tego wprowadzić wsparcie "spoza mapy" płacąc za nie zasobami (Gorm, Miglanc)
9. Uprościć gdzie się da (Garnek)
10. Wprowadzić kartę z podstawową ściągą (Garnek)
11. Zaznaczyć na kartach ważne rzeczy, np. zasięg na 2 pola dla artylerii samobieżnej (Garnek)
12. Wywalić z kart umiejętności piechoty nieużywane w danym scenariuszu, np. saper czy niszczenie bunkrów przy Fall Weiss (Garnek)
13. Stworzyć "starter" z uproszczonymi zasadami wycinając część rzeczy, obecne zasady niech będą "advanced" (Garnek)
14. W Fall weiss RP powinna zaczynać z jakąś wystawioną jednostka albo z jedną na pewno na ręce. Inaczej wygrać może tylko przy dobrym układzie kart i swoich dobrych rzutach a słabych wroga (Gorm)
15. Polska ma za dużo wojsk pancernych, a za mało kawalerii, która powinna być mobilniejsza (Gorm)
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez voytech dnia Wto 12:44, 21 Paź 2014, w całości zmieniany 6 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
voytech
Administrator
Dołączył: 13 Lis 2013
Posty: 2548
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Sosnowiec Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 10:30, 30 Wrz 2014 Temat postu: |
|
|
Ad 4)
Zróbmy jak mówił Pawlus, nominały jak w pieniądzach, czyli 1, 2, 5, 10. Przerobię w wolnej chwili.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
PawlusSidewinder
Dołączył: 11 Lip 2014
Posty: 1825
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Polska Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 12:48, 30 Wrz 2014 Temat postu: |
|
|
UWAGA, opinie subiektywne;)
Ad. 1 Nie chcę przekroczyć granicy, gdy Lotnictwo jest tańsze niż jednostka naziemna o podobnym ataku. Czyli czołg o Ataku i Obronie 4, który ma koszt 4 byłby mniej chętnie uzywany niż samolot o Ataku Naziemnym 4 ale Koszcie 3. Lotnictwo (choć jest fajne) chcę utrzymywać w cieniu, bo gra jest o czołgach głównie. Ale oczywiście mogę jeszcze obniżyć koszt samolotów, to żaden problem dla mnie
Ad. 2 Zagram w listopadzie mniej więcej
Ad. 3 Mi się podoba, będę bronił jak niepodległości!! Jednokolorowa będzie jak zwykła planszówka, kamuflaż od razu zdradza z czym mamy do czynienia. A mi osobiście w grze W OGÓLE nie przeszkadzał.
Ad. 4 Case solved.
Ad. 5 Rzadko występują plot. Także spoko, się rozwinie to się zobaczy.
Ad. 6 Ale co w związku z tym? Uprościć do bólu w Podręczniku? Da się.
Ad. 7 OK, dla kogoś kompletnie bez wiedzy na temat samolotów (a to nie grzech) może być to kłopot. Zresztą taka osoba nie kuma żadnej ikonki, a Bomba mi się niezbyt podoba, bo jest już granat, zamęt się robi.
Propozycja - w miejscu gdzie są umiejętności samolotu, napisać BOMBOWIEC a poniżej Bombardowanie, tak jak to mają karty dowódców? I tak samo z pozostałymi samolotami. Dla oślepiającej jasności?
Ad. 8 Lotnisko i tak jest za planszą. Ale samoloty chociaż mogą się pojawiać tu i tam, artyleria jest przywiązana do piechoty. Absurd sytuacji: atakuję, płacę koszt za artę, na lewej flance wspomaga ona atak mojej piechoty. Teraz kolej wroga. Atakuje on mój czołg na prawej flance a ja... płacę koszt arty i znowu mogę się nią posłużyć! Teleportowała się?
Zależy ze względu na co padła ta propozycja, bo nie wiem. Stosy wydają się być za duże?
Ad. 9 Święte słowa, co zrobić że łatwiej się wszystko komplikuje niż upraszcza;)
Ad. 10 Była już ta propozycja jeśli chodzi o skille jednostek. Jestem za. Małym druczkiem kartka A4, zalaminowana i jest pięknie.
Ad. 11 Na razie rzadko używany typ wojsk. Zmieści się w opisie skilla na ściądze albo na karcie, to mało literek.
Ad. 12 Uproszczenie, bardzo dobrze. Nie tylko piechoty się to tyczy.
Ad. 13 Dla mnie to kastrowanie gry... albo właściwie robienie zupełnie innej, nie wiem jak się do tego zabrać. Mi się kojarzy to z grą w 'wojnę', siadamy w kucki, rzucamy karty i kto ma większą cyferkę wygrywa
Ad. 14 Z wystawioną. Zgadzam się. Z góry założeni, jak armia BE i NL w FW. Atakujący niech się martwią, ale obrońcy zawsze są choć trochę przygotowani do ochrony granic, straż graniczna, etc. Co do tej na ręce - po co komplikować. i tak trzeba by za nią zapłacić żeby wystawić. Lepiej mieć już coś na mapie, niewiele ale coś.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
voytech
Administrator
Dołączył: 13 Lis 2013
Posty: 2548
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Sosnowiec Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 13:07, 30 Wrz 2014 Temat postu: Re: Bielkon 2014 |
|
|
voytech napisał: |
6. Opis działania bombowców wprowadza nowe terminy, przez co gracze boją się, że muszą uczyć się czegoś nowego, chociaż de facto bombowce działają podobnie do reszty
|
Jak dla mnie cały Podręcznik Gracza jest do przeredagowania.
Na razie się nie zastanawiałem, gdy coś dopisywałem. Chodziło mi tylko o to, żeby to było gdzieś spisane. Brakuje w nim również przykładów, rysunków, itd.
Dopóki jednak non-stop się coś zmienia, mam małą motywację do ponownej redakcji, gdyż i tak będę musiał zmieniać.
Niemniej jednak uznaję to za konieczność.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Momosus
Dołączył: 19 Sie 2014
Posty: 256
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 13:30, 30 Wrz 2014 Temat postu: |
|
|
voytech napisał: |
1. Lotnictwo jest zbyt drogie, przez co rzadko używane (Miglanc, Gorm, Garnek) |
PawlusSidewinder napisał: |
Ad. 1 Nie chcę przekroczyć granicy, gdy Lotnictwo jest tańsze niż jednostka naziemna o podobnym ataku. Czyli czołg o Ataku i Obronie 4, który ma koszt 4 byłby mniej chętnie uzywany niż samolot o Ataku Naziemnym 4 ale Koszcie 3. Lotnictwo (choć jest fajne) chcę utrzymywać w cieniu, bo gra jest o czołgach głównie. Ale oczywiście mogę jeszcze obniżyć koszt samolotów, to żaden problem dla mnie |
Lotnictwo zawsze było drogie i w produkcji i w szkoleniu załóg jak i w wykorzystywaniu.
Dlatego zawsze powinno być choć trochę droższe albo przynajmniej równy kosztom do jednostki naziemnej. Można ewentualnie obniżyć koszta dla całego scenariusza (tak będzie np w Bitwie o Midway czy choćby w przyszłości Bitwie o Anglię - bo to samoloty maja tam być "mięsem armatnim").
voytech napisał: |
3. Plansza jest zbyt upstrzona i jest na niej za dużo rzeczy, zamienić kolor "kamuflażowy" na jednolity zielony w różnych odcieniach (Rozbit) |
PawlusSidewinder napisał: | Ad. 3 Mi się podoba, będę bronił jak niepodległości!! Jednokolorowa będzie jak zwykła planszówka, kamuflaż od razu zdradza z czym mamy do czynienia. A mi osobiście w grze W OGÓLE nie przeszkadzał. |
Rozbit ma trochę racji. Szczerze. Jak dla mnie jest za ciemna a pola dat z fabrykami w tle są mało wyraźne - mówię tu o wersjach jakie zobaczyłem na forum/YouTubie.
voytech napisał: |
8. Wywalić karty lotnictwa i artylerii z gry, a zamiast tego wprowadzić wsparcie "spoza mapy" płacąc za nie zasobami (Gorm, Miglanc) |
Nie. Samoloty muszą pozostać. To jednostki jak wszystkie inne. To samo arta (tak ukochana prze zemnie w wocie). Ataki znikąd (gdyby miły być prowadzone spoza mapy) wyglądały by w rozgrywce durnie.
"Spoza mapy" to można wysłać rakietę balistyczną...
voytech napisał: |
13. Stworzyć "starter" z uproszczonymi zasadami wycinając część rzeczy, obecne zasady niech będą "advanced" (Garnek) |
PawlusSidewinder napisał: |
Dla mnie to kastrowanie gry... albo właściwie robienie zupełnie innej, nie wiem jak się do tego zabrać. Mi się kojarzy to z grą w 'wojnę', siadamy w kucki, rzucamy karty i kto ma większą cyferkę wygrywa |
Ale popatrz na to z innej strony. Taki ja. Kupuje/drukuje grę. Otwiera pudełko - widzi jakieś karty/guziki/książeczki/karteczki/plansze... Zaczyna czytać... i z miejsca dostaje taki natłok info, że musi wszytko powoli analizować, rozpatrywać uprawomocniać przed swoim umysłem. A chciał po prostu pograć w wojenną karciarkę, potrzymać fajne historyczne karty, samemu sterować wydarzeniami które widuje w TV lub książkach.
Klienci takich produkcji (gier - dla jasności) dzielą się na trzy grupy:
- rozerwać się łatwo i szybko, bez specjalnych nadprodukcji połączeń szarych komórek (tak jak opisałeś durna gra w piotrusia/kółko i krzyżyk/wojnę = fatwa? Oczywiście. Daje "fun"? Oczywiście. Czasem tyle starcza
- rozerwać się a le przy okazji dać się na chwile porwać tytułowi. Poczytać opisy na kartach, czegoś się dowiedzieć. Cieszyć się z mozolnych wygranych ale też i z szybkich i łatwych. Być w danej grze na tyle dobrym aby sobie radzić ale z drugiej strony nie "noł-lajfić" skilując się jeszcze bardziej
- być skillzordem, dać się pochłonąć, być tym który wyzwania musi sobie szukać sam (np poprzez odejmowanie sobie kart z decka czy zmniejszanie dla siebie ilości zasobów)
O ile ta gra będzie darmowa to można ją sobie robić "pod siebie". Zamknąć się w kółku wzajemnej adoracji i pieścić ją dla "grupki wybranych" zapaleńców.
Jeżeli będzie darmowa ale ma trafić "pod strzechy" musi mieć w sobie coś dla każdego. Nawet drukowana na papierze i rysowana ołówkiem powinna mieć "gej-plej" który zainteresuje wszystkich. Choćby mieli w nią tłuc młodzi-gniewni niczym w tazo - silniejsza wygrywa. Pamiętacie jak się grało na karteczki z gum Turbo? Liczy się zabawa...
Jezeli ma byc kiedyś sprzedawana aby zaoszczędzić graczom mozołu walki z poligrafią... to (oprócz tego, że chcę swój udział) gra musi dać szanse i tym naprawdę początkującym jak i tym doświadczonym graczom... pamiętacie co było na ostatnim filmiku Voytecha? Padło stwierdzenie, że to jego pomoc (Twórcy - którego nie będzie na podorędziu w domu każdego gracza) pomogła w kilku sytuacja się rozeznać... A chłop zna się trochę na giercowaniu...
Co do reszty nie będę mędrkował bo nie mam doświadczenia w danych tematach a żetony są już jak mi się zdaje ustalone.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Momosus dnia Wto 13:35, 30 Wrz 2014, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
voytech
Administrator
Dołączył: 13 Lis 2013
Posty: 2548
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Sosnowiec Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 13:54, 30 Wrz 2014 Temat postu: |
|
|
Właśnie dzwonił do mnie Gorm i dopisałem 15 punkt.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
voytech
Administrator
Dołączył: 13 Lis 2013
Posty: 2548
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Sosnowiec Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 13:56, 30 Wrz 2014 Temat postu: |
|
|
[quote="Momosus"] voytech napisał: |
voytech napisał: |
3. Plansza jest zbyt upstrzona i jest na niej za dużo rzeczy, zamienić kolor "kamuflażowy" na jednolity zielony w różnych odcieniach (Rozbit) |
PawlusSidewinder napisał: | Ad. 3 Mi się podoba, będę bronił jak niepodległości!! Jednokolorowa będzie jak zwykła planszówka, kamuflaż od razu zdradza z czym mamy do czynienia. A mi osobiście w grze W OGÓLE nie przeszkadzał. |
Rozbit ma trochę racji. Szczerze. Jak dla mnie jest za ciemna a pola dat z fabrykami w tle są mało wyraźne - mówię tu o wersjach jakie zobaczyłem na forum/YouTubie.
|
Właśnie dokładnie o tym mówił, o polach lat i banku. Powiedział, że stosu kart na kolejne lata mogą być poza planszą.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Momosus
Dołączył: 19 Sie 2014
Posty: 256
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 14:03, 30 Wrz 2014 Temat postu: |
|
|
voytech napisał: |
Właśnie dokładnie o tym mówił, o polach lat i banku. Powiedział, że stosu kart na kolejne lata mogą być poza planszą. |
Więc może coś jest na rzeczy. Przecież zawsze można dać dwie lub trzy opcje do wyboru.
W rocznikach starczy data - nawet na jednolitym "militarnym" polu lub "nietłumiącym" camo (jakiś jasny deseń jak np tu [link widoczny dla zalogowanych]).
Tak samo z bankiem.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
PawlusSidewinder
Dołączył: 11 Lip 2014
Posty: 1825
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Polska Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 15:11, 30 Wrz 2014 Temat postu: |
|
|
Co do 15., nie grałem na razie w FW więc nie wiem jak to tam jest, ale z praktyki, kawaleria powinna mieć mobilność mniej więcej równą dość szybkim jednostkom pancernym.
Obejrzałem w domu swoją planszę. Na upartego, jak już musiałbym się czepiać, cyfry lat i nazwę BANK można by bardziej wyraźnie ująć, tzn. pogrubić białe cyfry i dać grubszy czarny kontur. Ale jako kompozycja z całą planszą imho jest idealnie, bardzo mi się podoba że są elementy kontrastujące, cała jest zielono-zielona a te małe kawałki są biało-szaro-czarne, fajne rozmyte tło, poszarpane cyfry. jest na czym zawiesić Oko, ale nie dostaje się ataku padaczki. Mi się grało świetnie, mimo że mój baner jest na pewno trochę mniej wyraźny niż druk na papierze.
Z ciekawości - spytam jeszcze kilku znajomych jak się im to widzi, ofc bez sugerowania na co mają patrzeć. Może faktycznie potwierdzi się opinia Rozbita.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
PawlusSidewinder
Dołączył: 11 Lip 2014
Posty: 1825
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Polska Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 15:17, 30 Wrz 2014 Temat postu: |
|
|
Co do Lotnictwa raz jeszcze. Po zużyciu decka (ja byłem w FW bardzo blisko, gdybym nie wygrał to w kolejnej turze mógłbym ostatnie karty wziąć na rękę) mamy dużo Zasobów. Wtedy zbyt tanie lotnictwo zaczyna szaleć. Na razie co prawda zużycie całego decka zdarza się rzadko, ale trzeba to wziąć pod uwagę.
Aha. Kiedyś na etapie wynoszenia Lotniska poza planszę voytech miał takie fajne lotnisko. Można wydrukowac i zalaminować, byłoby gdzie trzymać samoloty zamiast na ziemi. Szukam grafik ale beznadziejne rozdzielczości znajduję.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez PawlusSidewinder dnia Wto 15:35, 30 Wrz 2014, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
PawlusSidewinder
Dołączył: 11 Lip 2014
Posty: 1825
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Polska Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 17:02, 30 Wrz 2014 Temat postu: |
|
|
Aha. Pomysł z nazwami Bombowców, Myśliwców i Szturmowców na karcie (niezależnie od tego czy przejdzie) zwrócił moją uwagę na jeszcze jedną rzecz... skille myśliwców są dość podobne w brzmieniu a zajmują trzy sloty na umiejętności. 6.13.2 i 6.13.3 można będzie jakoś sprytnie połączyć, na karcie zostanie więcej miejsca a w Podręczniku się to ładnie streści.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
niedzwiedz91
Dołączył: 06 Sie 2014
Posty: 124
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Wto 17:19, 30 Wrz 2014 Temat postu: Re: Bielkon 2014 |
|
|
voytech napisał: | 1. Lotnictwo jest zbyt drogie, przez co rzadko używane |
Obecna cena lotnictwa jest wg. mnie bardzo dobra. Jednostka która może atakować cele w dowolnym miejscu na planszy a nawet w ręce nie może być tania bo wtedy będzie za często używana i będzie siać spustoszenie.
Cytat: | 2. Scenariusz jest niezbalansowany, Polska jest OP |
Z tego co pamiętam to voytech pisał że raz jeden udała się taka partia gdzie Polska zmiotła Niemców. Myślę że jest to odosobniony przypadek jak na razie.
Cytat: | 15. Polska ma za dużo wojsk pancernych, a za mało kawalerii, która powinna być mobilniejsza |
Myślę że obecnie jest dobrze zrównoważona ilość jednostek.
[/quote]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
voytech
Administrator
Dołączył: 13 Lis 2013
Posty: 2548
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Sosnowiec Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 13:45, 01 Paź 2014 Temat postu: |
|
|
PawlusSidewinder napisał: |
Ad. 7 OK, dla kogoś kompletnie bez wiedzy na temat samolotów (a to nie grzech) może być to kłopot. Zresztą taka osoba nie kuma żadnej ikonki, a Bomba mi się niezbyt podoba, bo jest już granat, zamęt się robi.
Propozycja - w miejscu gdzie są umiejętności samolotu, napisać BOMBOWIEC a poniżej Bombardowanie, tak jak to mają karty dowódców? I tak samo z pozostałymi samolotami. Dla oślepiającej jasności?
|
Ikonę ekwipunku też można zmienić, żeby nie była podobna do bomby. Bomby mogą być zresztą np. 3, np. w tym stylu:
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
PawlusSidewinder
Dołączył: 11 Lip 2014
Posty: 1825
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Polska Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 13:48, 01 Paź 2014 Temat postu: |
|
|
No ok, może i tak. Jak dla mnie ikona czterosilnikowego samolotu i napis BOMBOWIEC są niezwykle jasnym przekazem
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
voytech
Administrator
Dołączył: 13 Lis 2013
Posty: 2548
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Sosnowiec Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 14:01, 01 Paź 2014 Temat postu: |
|
|
O, proszę:
Tak samo uważam, że ikona artylerii samobieżnej jest zbyt podobna do czołgu (Gorm pomylił jednostki i myślał, że pociąg pancerny to czołg - musiałem prostować).
Oraz para myśliwiec-szturmowiec.
UPDATE: artylerii samobieżnej mogę dać ikonę zwykłej artylerii. Bardzo się odróżnia od innych.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez voytech dnia Śro 14:09, 01 Paź 2014, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|