 |
gra karciana War of Tanks
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
voytech
Administrator
Dołączył: 13 Lis 2013
Posty: 2548
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Sosnowiec Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 12:48, 23 Cze 2016 Temat postu: Jedyny słuszny poradnik - Tokeny |
|
|
Ogólne rozważania
Standardową odpowiedzią na pytanie zadane na oficjalnym forum gdzie przydzielić danemu zawodnikowi tokeny jest "it's your call". I tak jest naprawdę. Ilu graczy, tyle sposobów. Nie ma jednej uniwersalnej zasady, ale istnieją pewne wytyczne. Przede wszystkim w zależności od eventu w który grasz, są różne wymagania odnośnie tokenów. I tak dla KotR i RD dobrze by było, gdyby zawodnicy byli w miarę zbalansowani, natomiast w każdym pozostałym trybie gry (Exhibition, PCC, MiTB, RtG) warto mieć wyspecjalizowanych zawodników. Ponieważ więcej się gra w te drugie tryby, sugeruję trenować zawodników właśnie pod nie - żeby byli wyspecjalizowani.
Czego nie robić?
Nigdy, przenigdy nie dawaj ani jednego tokenu w umiejętność zawodnika (tzw. proc). Szansa na zadziałanie umiejętności wynosi kilka-naście-dziesiąt procent (stąd nazwa proc), ale cały czas poniżej 50%. Oznacza to, że inwestowanie w proc jest nieopłacalne, gdyż obniżasz swoje szanse na zwycięstwo, a zwiększasz tylko i wyłącznie w przypadku meczu na cechy z procem oraz przy jednoczesnym zadziałaniu proca. Nie warto. Nigdy tego nie rób.
Nigdy, przenigdy nie dawaj ani jednego tokenu na najsłabszą cechę zawodnika. Sprawi to tylko, że zamiast być w niej beznadziejny, to będzie w niej słaby, co najwyżej przeciętny. A w swoich najlepszych cechach, w których powinien rządzić będzie przeciętny, co najwyżej dobry. Właśnie popsułeś zawodnika. Nigdy tego nie rób.
Co robić?
Zainwestuj w dwie albo w trzy najlepsze cechy.
Generalnie zawsze dobrym wyborem jest inwestowanie w dwie najlepsze cechy, po równo. Sprawdzi się w każdym przypadku. Zawodnikom poniżej przeciętnej pozwoli nawiązać walkę z lepszymi od siebie, a dobrzy będą rządzili.
W niektórych przypadkach i tylko wtedy, gdy wiesz, co robisz, zainwestuj w trzy najlepsze cechy. W jakich proporcjach? Musisz sam to wiedzieć, gdyż jak napisałem, rób to tylko wtedy, gdy wiesz, co robisz. Generalnie zawodnik musi być dobry lub bardzo dobry i koncepcja trzech cech musi pasować do reszty teamu. Np. jest to tag-teamer, który gra tylko i wyłącznie w parze z innym zawodnikiem, więc jego uniwersalność jest pożądana. Możesz wtedy albo wyrównać jego 3 najlepsze cechy, albo przydzielić żetony w stosunku 2-2-1. It's your call.
A jak nie masz koncepcji, inwestuj w dwie najlepsze cechy. Po równo.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Oczuf
Dołączył: 27 Wrz 2016
Posty: 3
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 15:38, 05 Paź 2016 Temat postu: |
|
|
Od siebie dodam (moje zdanie), że odpłaca się dać jeden token w proc tym słabszych kartom SS pro (np. Simon Gotch, Aiden English). Czyli dajemy tokeny w dwie najlepsze umiejętności obu kartom, a później po wymaksowaniu karty SS pro mamy 7 tokenów, z czego 6 tokenów rozdajemy w najlepsze umiejętności, a ostatni token w proc.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|