voytech
Administrator
Dołączył: 13 Lis 2013
Posty: 2548
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Sosnowiec Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 12:05, 21 Kwi 2016 Temat postu: Jedyny słuszny poradnik - Road to Glory (RtG) |
|
|
Zasady gry
Do gry w RtG potrzeba 16 zawodników i 4 divy. Każdy mecz podzielony jest na 4 starcia, do których są losowane 4 karty z decku, a każde starcie na poszczególne walki (solo lub tag).
Można grać za +1, +3 lub +5 punktów, gdzie przeciwnik jest dobierany wg ilości punktów za ile się gra i poziomu rzadkości karty o jaką się właśnie gra.
Za wygrany mecz dobiera się 6 (+1 za perfect game) kart.
Zalety i wady
Zalety:
- bardzo szybkie szkolenie załogi
- duża ilość dobieranych po meczu kart
Wady:
- mała szansa na zdobycie karty powyżej swojego tieru
Rady
Na początku zawsze graj za +5. Na początku nie musisz od razu używać swoich 20 najlepszych kart. Użyj tych, które akurat chcesz trenować. Nie obniż jest zbyt mocno swojego tieru, gdyż karty dobierasz wg tieru z RtG, a nie z exhibition. W miarę coraz trudniejszych zwycięstw wymieniaj słabe ogniwa na mocniejszych zawodników.
Gdy już grasz swoim najsilniejszym składem i przegrałeś dwie gry pod rząd za +5, przerzuć się na gry za +3 punkty. Przy dwóch porażkach pod rząd za +3 przerzuć się na gry za +1.
Gdy już grasz za +1, przeciwnik ma zawsze talię o zbliżonej sile. Ważne, abyś miał wtedy swoją dobrze zbalansowaną. Jeśli nie wygrywasz za każdym razem, być może dobrym posunięciem będzie lekkie obniżenie swojej siły, aby był zbalansowana i żebyś za każdym razem wygrywał za +1.
Analiza
Event trwa 3 dni i 16 godzin, czyli 90 godzin. Maksymalnie można wykorzystać 4 bouty na godzinę (90 x 4 = 360)+ 5 boutów startowych, czyli 365 boutów. Minus 3 noce po 8 godzin snu, zostaje 66 godzin na grę.
Wymagane ilości punktów i minimalny czas potrzebny (grając cały czas za +5 i wygrywając, bez uwzględnienia Title Match) by zrobić daną kartę i by zrobić daną kartę od początku:
--- 1 dzień ---
10 - C - 0 h
15 - UC - 0 h - 0 h
35 - R - 1,75 h - 1,75 h
75 - SR - 3,75 h - 5,5 h
110 - UR - 5,5 h - 11 h
--- 2 dzień ---
140 - E - 7 h - 18 h
165 - L - 8,25 h - 26,25 h
--- 3 dzień ---
180 - SV - 9 h - 35,25 h
210 - WM - 10,5 h - 45,75 h
--- 4 dzień ---
250 - WM event - 12,5 h - 58,25 h
Razem: 1190 punktów
Realnie można uzyskać:
--- 1 dzień --- 385 punktów
10 - C - 0 h
15 - UC - 0 h - 0 h
35 - R - 1,75 h - 1,75 h
75 - SR - 3,75 h - 5,5 h
110 - UR - 5,5 h - 11 h
140 - E - 7 h - 18 h
--- 2 dzień --- 345 punktów
165 - L - 8,25 h - 26,25 h
180 - SV - 9 h - 35,25 h
--- 3 dzień ---
210 - WM - 10,5 h - 45,75 h
--- 4 dzień ---
250 - WM event - 12,5 h - 58,25 h
Ceny z SummerSlam:
UC 10
R 15
SR 35
UR 75
E 115
L 145
SV 170
WM 190
SS 225
SSE 270
Razem: 1250
Realnie można uzyskać:
--- 1 dzień --- 395 punktów
10 - UC - 0 h
15 - R - 0 h - 0 h
35 - SR - 1,75 h - 1,75 h
75 - UR - 3,75 h - 5,5 h
115 - E - 5,75 h - 11,25 h
145 - L - 7,25 h - 18,5 h
--- 2 dzień --- 360 punktów
170 - SV - 8,5 h - 27 h
190 - WM - 9,5 h - 36,5 h
--- 3 dzień ---
225 - SS - 11,25 h - 47,75 h
--- 4 dzień ---
270 - SS Event - 13,5 h - 61,25 h
Po wprowadzeniu Season 3:
Założenia: granie od 9:00 do północy pierwszego dnia
w kolejne dni od 7:00 do północy
ostatniego dnia do skutku
UR 10 - 0 h - 9:00 pierwszego dnia
E 15 - 0 h - 9:00 pierwszego dnia
L 35 - 1,75 h - 10:45 pierwszego dnia
SV 75 - 5,5 h - 14:30 pierwszego dnia
WM 125 - 11,75 h - 20:45 pierwszego dnia
SS 155 - 19,5 h - 11:30 drugiego dnia
HR 180 - 28,5 h - 20:30 drugiego dnia
EL 200 - 38,5 h - 13:30 trzeciego dnia
UL 240 - 50,5 h - 8:30 czwartego dnia
Event 290
Razem: 1325
Po dodaniu Wrestlemania 33:
Założenia: granie od 9:00 do północy pierwszego dnia
w kolejne dni od 7:00 do północy
ostatniego dnia do skutku
E 10 - 0 h - 9:00 pierwszego dnia
L 15 - 0 h - 9:00 pierwszego dnia
SV 35 - 1,75 h - 10:45 pierwszego dnia
WM 75 - 3,75 h - razem 5,5 h - 14:30 pierwszego dnia
SS 125 - 6,25 h - razem 11,75 h - 20:45 pierwszego dnia
HR 155 - 7,75 h - razem 19,5 h - 11:30 drugiego dnia
EL 180 - 9 h - razem 28,5 h - 20:30 drugiego dnia
UL 200 - 10 h - razem 38,5 h - 13:30 trzeciego dnia
WM33 240 - 12 h - razem 50,5 h - 8:30 czwartego dnia
Event 290 - 14,5 h - razem 65 h -
Razem: 1325
Czerwiec 2017:
E 25
L 35
SV 75
WM 125
SS 155
HR 180
EL 200
UL 230
WM33 250
Event 290
Razem: 1565
Zalecane ustawienie decku:
Używamy supportów dających bonus do decku.
Siła decku i szybkość natrafienia na ścianę:
Ilość punktów, aby osiągnąć dany tier w Road to Glory:
[link widoczny dla zalogowanych]
Analiza, kiedy w zależności od siły naszego decku natrafimy na ścianę i nie będziemy dłużej wygrywać za +5 i +3:
[link widoczny dla zalogowanych]
Deck L+ start, pierwsza porażka za +5 przy L 115/165.
Deck L+ start, seria porażek za +3 przy L 150/165.
Deck L+ środek, odblokowany E po 14,5 h gry
Deck L+ środek, pierwsza porażka za +5 przy L 155/165
Deck L+ środek, seria porażek za +5 przy SV 25/180
Deck L+ 3/4, seria porażek za +3 przy SV 100/180
Deck L++ środek, pierwsza porażka za +5 przy SV 80/180
Deck SV środek, pierwsza porażka za +5 przy SV 100/180
Deck SV środek, seria porażek za +5 przy SV 120/180
Deck SV środek, seria porażek za +3 przy WM 0/210
Deck SV+ start, seria porażek za +5 przy WM 21/210
Deck SV+ start, seria porażek za +3 przy WM 74/210
Deck WM środek, pierwsza porażka za +5 przy WM 130/210
Deck HR 1/3 (przed H), pierwsza porażka za +5 przy HR 20/180
Deck HR 1/3 (przed H), ściana +5 przy HR 50/180
Deck HR 1/3 (przed H), ściana +3 przy HR 113/180
Deck HR+ 2/3 (przed +), ściana +5 przy HR 115/180
Deck HR+ 2/3 (przed +), ściana +3 przy HR 145/180
Deck HR++ 1/3 (za H), ściana +5 przy HR 165/180
Deck EL 2/3, ściana +5 przy EL 40/200
Deck EL+ 4/5, ściana +5 przy EL 140/200
Deck UL 3/4, ściana +5 przy UL 60
Nie ma ściany dla gier +1, ale wtedy się walczy z równorzędnym przeciwnikiem. Lepiej mieć wtedy zbalansowany deck i gdy się już zacznie grać za +1 i się ma np. 2 OP karty, lepszym rozwiązaniem może być usunięcie ich z talii.
Grając za +1 jesteśmy w stanie w dzień zgromadzić 64 punkty.
Częstotliwość występowanie Title Match
8,5 h gry = 245 punktów
38-39 boutów, nominalnie 190 punktów, extra wpadło 55 punktów, czyli 11 "boutów", czyli 29%, czyli jeden bout był średnio wart 6,45 punktu.
14 h gry = 385 punktów
56 boutów, nominalnie 280 punktów, extra wpadło 105 punktów, czyli 21 "boutów", czyli 37,5%, czyli jeden bout był średnio wart 6,875 punktu.
14,5 h gry = 390 punktów
63 bouty, nominalnie 315 punktów, extra wpadło 75 punktów, czyli 15 "boutów", czyli 24%, czyli jeden bout był średnio wart 6,2 punktu.
22,5 h gry = 550 punktów
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez voytech dnia Czw 8:08, 01 Cze 2017, w całości zmieniany 59 razy
|
|