 |
gra karciana War of Tanks
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
voytech
Administrator
Dołączył: 13 Lis 2013
Posty: 2548
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Sosnowiec Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 11:07, 26 Kwi 2014 Temat postu: [artyleria] 15 cm sIG 33 |
|
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez voytech dnia Sob 12:00, 26 Kwi 2014, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
JaneCobbsHat
Dołączył: 30 Lis 2013
Posty: 589
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Sob 21:53, 26 Kwi 2014 Temat postu: |
|
|
Swietnie ze dodajesz arty, czy beda inne? 88mm i jezeli to ktora? armata 100mm, armata 170mm, haubica 210mm? Co z armatami p-panc mniejszych kalibrow?
Jeszcze raz sugeruje powinna byc karta: ciagnik z dzialem 75mm p-panc i to sam dla 88mm p-panc.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
JaneCobbsHat
Dołączył: 30 Lis 2013
Posty: 589
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Sob 22:09, 26 Kwi 2014 Temat postu: |
|
|
Nebelwerlfer?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
voytech
Administrator
Dołączył: 13 Lis 2013
Posty: 2548
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Sosnowiec Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 13:16, 27 Kwi 2014 Temat postu: |
|
|
Artylerię uwzględniłem już przy obliczaniu siły piechoty.
Problem: jedynie z algorytmów modelowania czołgów jestem w pełni usatysfakcjonowany.
Lotnictwo i piechotę można by IMO lepiej wymodelować, ale nie mam pomysłu jak.
Na potrzeby Bitwy nad Bzurą (zobacz drugi post z "making of") dodałem artylerię holowaną (i transport piechoty). Założenie wstępne jest takie, że nie ma Obrony, wystarczy wjechać na pole zajmowane przez taką artylerię dowolną jednostką, by ją zniszczyć.
Z tego wynika, że gracze będą ją stackowali z piechotą (bo w Bzurze nie ma miejsca, by arta stała osobno, chyba, że coś wymyślę).
W związku z tym piechota będzie się cechować dużym Atakiem i słabą Obroną.
Nie wiem, jak to wpłynie na czołgi. Potrzeba dużo testów. Poza tym, zwykła artyleria musi być gorsza od samobieżnej. Ale jak?
Chciałbym uniknąć markerów, jeśli się da. Bo z markerami np. taki pomysł: atakowała w fazie Ataku, kładziemy marker - nie może już wspierać Obrony.
Albo: jeśli wspierała atak/obronę lub atakowała, kładziemy marker i w NASTĘPNEJ turze nie może się poruszać.
Tak więc, tu nie chodzi jakie artylerie dodam, tylko czy będą pasowały do istniejących reguł, albo czy uda się sprytnie te reguły zmienić, by całość była spójna i grywalna.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|